אדמומיות, יובש וקשקשת הן רק חלק מתסמיני אלרגיה נפוצים. איך מסתירים אותם ביעילות מבלי להוביל לנזקים חדשים?

בין שלל התופעות הנלוות לאלרגיה עונתית או תגובתית, ניתן למנות גם כמה תופעות שמתבטאות בעור הפנים. כל אחת מהן, החל מאדמומיות ועד לפריחה, מקשה על התנהלות יומיומית תקינה ולעתים נשארת איתנו זמן ממושך. איך לא לאפשר להן להרוס את היום שלך? 

1. חפשי מוצרי איפור עמידים למים

העיניים שלך דומעות לאורך היום כתוצאה מהאלרגיה? מסקרה או אייליינר עמידים למים הם הפתרון שימנע ממך "תאונות" איפור. מדובר בפתרון נוח למי שיוצאת מהבית לשעות ארוכות, וכשמדובר בהתקפי אלרגיה – אלה מוצרי חובה. 

סט מברשות איפור

2. לפני שאת מסתירה נפיחות, הרגיעי אותה

רובנו נמהר לשים מייק אפ בכל פעם שנקום עם פנים נפוחות, אבל רגע לפני שמתחילים – נסי להרגיע את עור הפנים שלך. הנחת קרח על אזור העיניים למשל, יכולה ליצור שינוי גדול כבר אחרי דקות ספורות. השאירי אותו באזורים הנפוחים כ-5 דקות ורק לאחר ירידת הנפיחות התחילי להתאפר. התוצאות לחלוטין שוות את זה.

3. אל תוותרי על פריימר

מייק אפ הוא החבר הטוב ביותר של רוב מי שסובלות מאלרגיות, אבל כדי לוודא שהוא יישאר איתך לאורך כל היום חשוב לשים לפני כן פריימר. פריימר עוזר לחצוץ בין הפנים לבין האיפור, ומונע ממנו להתפרק במהירות לאורך היום. כך שאחרי שאת שוטפת פנים ומורחת קרם פנים, מרחי פריימר ורק לאחר מכן מייק אפ מהסוג החביב עלייך והמתאים למצבך.

4. בחרי קונסילר בגוון הנכון

פתרון מושלם נוסף בכל תיק מוצרי איפור הוא הקונסילר. תפקידו של הקונסילר הוא לטשטש פגמים באופן נקודתי, וצריך לבחור בגוון המתאים לבעיה כדי לוודא שהוא יעשה את עבודתו. במקרה של אלרגיות, שמאופיינות באדמומיות, הגוון המתאים הוא ירוק. 

5. נסי מייק אפ וקונסילר במוצר אחד

מוצרי איפור עלולים להוביל לבזבוז זמן אבל הם ממש  לא חייבים.  כדי להסתיר סימני אלרגיה ביעילות בלי "להשתעבד" לתהליך, חפשי מוצרי איפור מתאימים למצבך ולהעדפותייך שכוללים שניים באחד. מייק אפ וקונסילר הם דוגמה נהדר למוצר שניתן לרכוש באריזה אחת. 

6. מצאי קרם פנים שיעבוד עבורך

קרם פנים שעוזר שמעניק ומשמר לחות בעור הפנים, יכול לסייע בהפחתת יובש ולכן להפחית הופעה של עור קשה, קשקשת וסדקים. 

7. אל תסתמכי על המסכה

השימוש התכוף במסכת פנים להתגוננות בפני נגיף הקורונה, נראה ממבט ראשון כמו פתרון יעיל עבור הסתרת מגוון בעיות עור. אלא שכמו שאולי כבר יצא לך להבין, המסכה גם הפכה לגורם מוביל לבעיות עור שונות כמו אקנה ואדמומיות. כדי להימנע מצירוף בעיות נוספות לרשימה שלך, הקפידי לטפל בתסמיני האלרגיה גם עכשיו ושמרי על עור שגרת טיפוח וניקוי מתאימה.

היכנסי לאתר קיקו מילאנו וצפי במגוון מוצרי טיפוח שיסייעו לך להרגיש טוב יותר עם עצמך. 

Categories: טיפוח

0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן