כולם מדברים על עדשות מולטיפוקל, אבל מה זה באמת אומר, למי זה מתאים והאם כדאי גם לכם לקחת חלק? יצאנו לבדוק

ייתכן שיש לכם משקפיים כבר שנים ארוכות וייתכן שהצטרפתם למועדון רק לאחרונה, אבל כנראה שבכל מקרה יצא לכם לשמוע על משקפי מולטיפוקל. משקפיים בעלי עדשות מולטיפוקל הפכו לפתרון המוביל בעיני רבים (תרתי משמע), ויש לכך סיבה מאוד ברורה. למה, למי ואיך? כל התשובות כאן.

משקפי מולטיפוקל
מה זה משקפי מולטיפוקל?

אז מה זה משקפי מולטיפוקל?

משקפי מולטיפוקל הן למעשה טכנולוגיה חדשנית, שמארגנת את העדשה כך שתתאים למספר טווחים – קרוב ורחוק גם יחד. מכירים את האנשים שיש להם זוג משקפיים אחד לנהיגה וזוג אחר לקריאה? משקפי מולטיפוקל נועדו להפוך את ההחלפה בין שני הזוגות לנחלת העבר. על ידי בחירה במשקפיים בעלי עדשות מולטיפוקל כבר לא צריך להסתובב עם כמה זוגות משקפיים, כי הן מתאימות גם לפריטים שנמצאים קרוב וגם לאלה שנמצאים רחוק. 

לכן קריאת ספר, שימוש בסמארטפון, נהיגה וצפייה בסרטים, יכולים להיעשות בקלות ועם זוג אחד בלבד. מה שאומר שתוכלו לשכוח אחת ולתמיד ממשפטים כמו "אוי שכחתי את הזוג הנכון" ו"לא משנה, אז אני אקרא אחר כך". לא הגיע הזמן להקל על העיניים שלכם?

 למי זה מתאים?

עדשות מולטיפוקל נחוצות כאמור למי שמשתמשים בשני סוגי המשקפיים, ולכן קהל היעד העיקרי הוא אנשים מהעשור החמישי לחייהם, שמתחילים לשים לב שהם לא מסתפקים רק במשקפיים לראייה מרחוק אלא מתחילים להרחיק גם פריטים שנמצאים קרוב אליהם. הסיבה לכך היא שאותם פריטים (בין אם ספר או מכשיר הטלפון) מתחילים להיראות מעט מטושטשים, וקשה לאותם אנשים להתמקד בהם כפי שנהגו לעשות.

איך מוצאים משקפי מולטיפוקל שמתאימות לכם?

בקלות! הולכים לאופטומטריסט. הוא יערוך לכם בדיקת ראייה, יעדכן אתכם במידע המלא אודות מצב הראייה העדכני שלכם, ויוכל להתאים לכם את זוג המשקפיים הרלוונטי עבורכם ביותר. בדומה לכל משקפי ראייה שכבר הכרתם, גם משקפי מולטיפוקל צריכים להתאים לצרכים האישיים של כל משתמש. תופתעו איך לא השתמשתם בהם קודם ודאגתם לבריאות שלכם.

משקפיים
למי מיועדות משקפי מולטיפוקל?




0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן