הסרת שיער בבית הפכה לפתרון המועדף על גברים ונשים שרוצים ליהנות ממראה אסתטי וחלק, בתנאים ובזמן שלהם. הטיפים הבאים יעזרו גם לכם לצאת לדרך בצורה קלה יותר

בין העבודה, המטלות היומיומיות ואינספור הסידורים, למי יש זמן לקבוע תור לקוסמטיקאית, לחפש חנייה ולתחזק את התוצאות? הסרת שיער בבית מציעה מענה נוח לכל מי שהזמן שלו חשוב לו, ובשנים האחרונות היא הפכה גם למתקדמת מתמיד. חברת PROMARK המתמחה במכשור קוסמטי הבינה במהרה שיש צורך בפיתוח מכשירים ביתיים שיתנו מענה למגוון בעיות קוסמטיות לאלו שרוצים לחסוך זמן מיותר. הפעם נדבר על מכשיר לייזר ביתי – פתרון ביתי לאלו שרוצים להשאיר את הגילוח או השעווה מאחור.

מכשיר לייזר ביתי מציע מענה נוח למי שמחפש תוצאות ארוכות טווח, ולא פתרון נקודתי שיש לחזור עליו לעתים תכופות. אילו טיפים יהפכו את התהליך להרבה יותר פשוט?

הסרת שיער
כך תסירי את השערות בבית
  1. בחרו את המכשיר בקפידה

בכל הקשור לבחירת מכשיר לייזר ביתי, מדובר בהשקעה שצפויה להשתלם במהירות. זכרו שהעלות הממוצעת של מכשיר לייזר ביתי שווה לזו של מספר טיפולים במכון להסרת שיער, ולכן אתם צפויים להחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר. מסיבה זו, בחרו מכשיר איכותי שמספק תוצאות, ואל תסתמכו אך ורק על קטגוריית המחיר.

  1. קחו בחשבון את גוון העור והשיער

הסרת שיער בבית באמצעות מכשיר לייזר ביתי, מתאימה בדרך כלל לבעלי שיער כהה. כך שאם שיער הגוף שלכם בהיר, כנראה שתרצו לבחור בפתרון אחר. בכל מקרה, עקבו אחר ההנחיות שעל גבי המוצר שאתם מתעניינים בו.

  1. הימנעו משעווה לקראת השימוש במכשיר

מכשיר הלייזר פועל על זיהוי זקיקי השיער, ולכן אם תסירו שיער בשעווה – תפגעו בתוצאות של הטיפול. הדרך הנוחה יותר היא לגלח את השיער, כדי שהזקיקים יהיו נוכחים אך השיער עצמו עדיין יהיה קצר.

  1. השתמשו במכשיר על גבי עור נקי

הסרת שיער בבית באמצעות מכשיר להסרת שיער ביתי, צריכה להתבצע על עור שאין עליו מוצרי טיפוח או קרמים. 

  1. זכרו שמדובר בתהליך 

ממש כמו במכון, גם מכשיר לייזר ביתי זקוק למספר טיפולים כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. עקבו אחר ההמלצות הרלוונטיות, ואל תחרגו מהן. אתם צפויים ליהנות מהתוצאות בהמשך. בהצלחה!

הסרת שיער
איך מסירים שערות בבית?

0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן