מייק אפ הוא תכשיר איפור שימושי, אבל כדי להדגיש את היתרונות ולהסתיר את הגוונים צריך להתחשב בגוון הפנים. עם הפתרון של קיקו מילאנו, מציאת הגוון המושלם פשוטה משחשבתן

לכל אחת שגרת איפור שונה והעדפות ייחודיות בכל הנוגע לתכשירי האיפור. עם זאת, ישנם מוצרים שניתן למצוא ברוב מגירות האיפור, ומייק אפ הוא ללא ספק אחד מהם. מייק אפ עוזר ביצירת הכיסוי המושלם, ומאפשר להדגיש את החלקים המועדפים עלינו תוך הסתרת אלה שפחות. הבעיה היא שלא תמיד קל למצוא את זה שבאמת מתאים לנו, ולכן נשים רבות מתקשות ליהנות מהמייק אפ שברשותן. אז מה עושים? את הפתרון הנוח והמתקדם ביותר מצאנו באתר של קיקו מילאנו.

איך לבחור מייק אפ? 

זה פשוט משחשבתן. כולנו יודעות שמייק אפ צריך להתחשב במספר מאפיינים, החל מסוג העור, דרך רמת הכיסוי הנדרשת ועד לגוון. אבל ברגע האמת, ובייחוד כשתהליך הרכישה מתבצע אונליין, אנחנו מתקשות לקבל את ההחלטה הנכונה ועלולות לגלות מוצר ששונה ממה שחשבנו. בחברת קיקו מילאנו מכירים היטב את צורכי הלקוחות בעולם האיפור, ולכן יצרו מחשבון מייק אפ מתקדם שפותר את הבעיה אחת ולתמיד. 

במקום לנסות לזכור את כל המאפיינים הדרושים מהרשימה שמנינו, פשוט גולשים אל עמוד המחשבון באתר קיקו מילאנו והוא כבר עושה את העבודה עבורכן. כל משתמשת נשאלת מספר שאלות הנוגעות למאפייניה האישיים כמו סוג העור, רמת הכיסוי הסופי הנדרשת, הגימור המבוקש וכמובן גם גוון הפנים. החל מעור בהיר מאוד שנוטה להישרף בחשיפה לשמש, דרך עור בגוון בינוני ועד לעור כהה. כדי למקסם את ההתאמה, במסך הבא תבחרו בתת גוון מבין הקטגוריה שבחרתן. 

זה הכול! כעת תקבלו רשימת מוצרי איפור מומלצת מהאתר של קיקו מילאנו, שיתאים לסוג העור ולגוון שלכן. עם מספר גווני מייק אפ, קונסילר מומלץ ואפילו קרם BB. במילים אחרות, כל מה שצריך כדי למלא את מגירת האיפור. אז אם שאלת את עצמך "איך לבחור מייק אפ?" מעכשיו זו לא בעיה.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן