מהן הסיבות שעובדים מתקשים לממש את זכויותיהם הרפואיות, מול אילו גופים יש להתנהל לאורך הדרך וכיצד הופכים את התהליך לפשוט ויעיל יותר?

למרות שאנחנו עושים את המרב להיות ערוכים לכל מצב בלתי צפוי, קיימים עדיין אירועים שמצליחים להפתיע את רובנו. נושאים רפואיים הם ללא ספק בין הבולטים בקטגוריה הזו, ולא במקרה. כולנו רוצים לקוות שנצליח לעבוד ולתפקד בהצלחה לאורך כל חיינו, אך הדברים לא תמיד מתגלגלים באופן המתוכנן. כתוצאה מכך, עובד שנאלץ להתמודד עם אבחון של מחלה קשה או תאונת עבודה, לרוב לא יידע ברגע האמת כיצד עליו לפעול. 

נוסף להתמודדות המורכבת עם עיבוד מצבו הרפואי, הקדשת משאבים להחלמה וייצוב המצב בבית, הוא ימצא את עצמו מתמודד גם עם חזית נוספת – בעלת חוקים שלא מוכרים לרוב האנשים. חזית שתכלול איסוף טפסים, ביסוס תיק רפואי, התנהלות מול הביטוח הלאומי ופנייה לוועדות רפואיות, תוך עמידה בלוח זמנים קפדני. מאחר שרוב הפונים אינם מגיעים מהתחום, הם צריכים להקדיש זמן ללימוד הנושא, פעולה שגוזלת משאבים ולא מעט כוחות נפשיים. 

לבנת פורן – הגורם המקצועי שחוסך לכם מאמץ, כסף וזמן

חברת לבנת פורן הוקמה מתוך ההבנה שתחום מימוש הזכויות הרפואיות בישראל חייב בשינוי. שירותי החברה נועדו להקל על עובדים שמוצאים את עצמם מתנהלים מול האתגרים שתוארו, באופן המקצועי, הפשוט והידידותי ביותר. לקוחות החברה מקבלים את הסיוע המלא הנדרש לאורך כל השלבים, בין אם מדובר בהסבר אודות הסיטואציה, יצירת תיק מסמכים מפורט או מענה על שאלות.

לאור העובדה שמימוש זכויות רלוונטיות וקבלת קצבת נכות מתאפשר רק במסגרת זמנים מסוימת, קיימים נפגעים שמגלים רק בדיעבד שיכלו להתנהל בצורה שונה. אלא שעד שהם מתפנים לפתור את הסוגיות הנדרשות, לאסוף ניירת ולפנות אל הגופים הרלוונטיים – מתברר להם שחלון ההזדמנויות כבר נסגר. בדיוק בגלל זה, מטרת התהליך המתבצע בחברת לבנת פורן היא למנוע מצבים בהם נפגעי תאונות עבודה או עובדים בחופשת מחלה יוותרו על זכויות המגיעות להם. רוצים לוודא שאתם מקבלים את מה שמגיע אליכם? זו ההזדמנות שלכם.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן