חודשי החורף מעלים חששות בקרב קשישים שחיים לבד, ונאלצים להתמודד עם בדידות, שגרה שוחקת וקושי ביציאה מהבית. כיצד מצליח דיור מוגן לספק מענה לכל האתגרים הללו ולרבים אחרים?

מגורים לבד עשויים להוביל למגוון רחב של קשיים, אך אין ספק שאלו מתעצמים במהלך החורף. דיירי דיור מוגן מקבלים מענה, חיזוק ותמיכה בכל אחד מהאספקטים הנוגעים לסביבת המגורים שלהם, ולכן יכולים לעבור את העונה הקרה באופן נוח ונעים יותר. אלה כמה מהיתרונות הבולטים שמציעים בתי דיור מוגן:

גישה לשירותים חיוניים

מזג האוויר החורפי עלול להקשות על בני הגיל השלישי לצאת מהבית, ולכן חלקם עשויים להזניח את בריאותם בתקופה זו ולוותר או לדחות תורים בקופת החולים. בתי דיור מוגן כוללים גישה נוחה לשירותים רפואיים שונים, כמו גם אנשי צוות שיכולים לפקח על שלום הדיירים ולוודא שהכול אצלם כשורה. 

סיוע בנסיעות

מעוניינים לבצע סידורים שונים מחוץ לבית מבלי להירטב בגשם? בבתי דיור מוגן רבים תמצאו שירותי הסעות שיאפשרו לכם להישאר פעילים לאורך כל השנה.

שלל פעילויות חברתיות שזמינות בתוך הבית

החורף ידוע בתור עונה שמביאה עמה תחושות בדידות. בתי דיור מוגן עושים את המרב על מנת ליצור קהילה, לחזק את הקשרים בין הדיירים ולבנות לוח זמנים שמאפשר לכל אחד לקחת חלק בחיי הבית. החל מקבלת שבת משותפת ועד להשתתפות בפעילויות העשרה.

תחזוקת אזורים משותפים

מדרגות רטובות, בור שנפער בכניסה לבניין או לכלוך שעף אל דלת הכניסה ברוח – עלולים להוביל לפציעות בקרב בני הגיל השלישי. בבתי דיור מוגן שמים דגש על כל האתגרים והסיכונים שרלוונטיים לדייריהם. בנוסף, ברובם תמצאו מעליות, מקומות ישיבה שמאפשרים לעצור בין מקטעי הליכה וכדומה, כדי להרגיש בטוחים יותר בכל יציאה מהבית.

שמירה על פעילות פיזית

מזג האוויר ההפכפך מפתה רבים מאיתנו להישאר בבית. בתי דיור מוגן רבים כוללים חדרי כושר וחוגים שמיועדים לצורכי הגיל השלישי. ולכן במקום לחפש פעילויות שמתאימות להם וזמינות גם בחורף, דיירי דיור מוגן יכולים ליהנות מגישה נוחה למגוון חוגים מדי יום. 


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן