תינוקת עם מוצץ
כיום קיימים סוגים רבים של מוצצים, אז איך בוחרים?

מוצצים מאפשרים לתינוקות (וגם להוריהם) להירגע בצורה נעימה. במהלך השנים נכנסו לשוק המוצרים לתינוקות סוגים שונים של מוצצים, ואם גם אתם מתלבטים מה לרכוש – אלה התשובות שיעזרו לכם בדרך

למרות שמדובר בפריטים שנמצאים בכל בית עם ילדים, כל הורה טרי נתקל בדילמות רבות בכל הנוגע לרכישתם של מוצצים ולשימוש הנכון בהם. כדי לעזור גם לכם לקבל את הבחירה המדויקת ביותר, ענינו על כמה מהשאלות הנפוצות בנושא שכנראה גם אתם תהיתם לגביהן.

  1. מתי כדאי לערוך היכרות ראשונית בין התינוק למוצץ?

בדרך כלל מומלץ להמתין עד שנושא ההנקה "יתייצב", מה שקורה בממוצע בגיל שלושה עד ארבעה שבועות. 

  1. באיזו תדירות עלי לנקות את המוצץ של התינוק?

כדאי לנקות מוצצים לעתים קרובות, לפחות פעם ביום ובכל פעם שהם נופלים על הקרקע או באים במגע עם לכלוך מכל סוג שהוא.

  1. כמה זמן התינוק יכול להשתמש במוצץ?

ההנחה הרווחת היא שכדאי להגביל את משך זמן השימוש במוצץ, משום ששימוש ממושך מדי עלול להשפיע על התפתחות הדיבור והשיניים. תוכלו להתייעץ עם רופא הילדים כדי לקבל המלצות פרטניות לגבי התינוק שלכם.

  1. האם מוצצים יכולים לגרום לדלקות אוזניים?

ישנן עדויות המצביעות על כך ששימוש במוצץ עשוי להגביר את הסיכון לדלקות אוזניים. ייתכן שהסיבה לכך היא שמוצצים עלולים להכניס חיידקים לתעלת האוזן, ולכן חשוב לבחור מוצצים איכותיים ולחטא אותם לעתים קרובות.

  1. והכי חשוב: איך בוחרים מוצץ איכותי?

השאלה הזו היא החשובה ביותר, שכן תינוקות רגישים למגוון חומרי גלם ולזיהומים חיידקיים. כדי להיות בטוחים שתינוקכם משתמש במוצץ איכותי, חשוב לבחור מוצץ באישור ה-FDA שאינו מכיל BPA, BPS, PVC, פתלטים ועופרת. אם אתם רוצים להיות בטוחים שרכשתם מוצץ איכותי, צ'וזן הוא האתר עבורכם. צ'וזן מציע מוצצים אורתודנטיים מבית המותג האיכותי MAM, שפותחו בשיתוף פעולה עם רופאי ילדים, כך שתוכלו להיות בטוחים שרכשתם את המוצץ הטוב ביותר עבור תקופת חייו הראשונה של התינוק שלכם. תהליך ההזמנה מהיר, ידידותי ופשוט.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן