את בהריון או שילדת ממש לאחרונה? מזל טוב! ערכת לידה תעזור לך להסתגל לאתגרי התקופה הקרובה, עם מבחר מוצרים בגודל מיוחד של מותגים מובילים. כך תוכלי להשיג ערכה כזו בתנאים הכי שווים שיש

התקופה שאחרי הלידה, כמו שתעיד כל אימא, היא מרגשת ומפתיעה אך בחלק מהזמן גם מאתגרת. ובדיוק בגלל זה, חשוב להגיע אליה ערוכות עד כמה שניתן. אלא שלרוב, אין לנו יותר מדי הזדמנויות לקחת פסק זמן ולהכין רשימה של כל מה שנחוץ לנו כעת. ערכות לידה הן פתרון שיאפשר לך לצאת לדרך החדשה בצורה נוחה יותר, מכיוון שהן כוללות מגוון פריטים שכל אימא צריכה לטיפול היומיומי בתינוק שלה. ברוב המקרים, ערכות כאלה כוללות בקבוקים לתינוק, מגבונים, חיתולים, מוצצים ועוד מבחר מוצרים שאי אפשר לדמיין את החודשים הקרובים בלעדיהם. 

לערכות כאלה יש כמה יתרונות – ראשית, הן כוללות במקום אחד את רוב הפריטים הנדרשים, וכולנו יודעים שלהורים טריים אין זמן מיותר לבזבז על חיפושים. שנית, מדובר בדיל משתלם שמוצע בעלות מופחתת באופן משמעותי מאשר רכישת הפריטים באופן נפרד. בדיוק בגלל זה, ערכת לידה מתנה או בעלות סמלית היא בין הדברים שתרצו שיהיו בכל בית של יולדת טרייה.

איך מקבלים ערכת לידה?

תוכלו להתחדש עם ערכת לידה במתנה או במחיר מוזל ברשתות שונות, כולל ברשת שופרסל. חברי מועדון שופרסל או מצטרפים ומצטרפות חדשים, יכולים לרכוש את הערכה המפנקת של מוצרי התינוקות המוצעת להם, ששוויה 100 ₪, במחיר משתלם של 29.90 ₪ בלבד. ניתן למצוא את הערכות בסניפים נבחרים של Be או בסניפי שופרסל דיל.

רוצה לקצר תהליכים וליהנות מהערכה במינימום מאמץ? הדרך הנוחה ביותר לשריין לעצמך ערכה כזו, היא על ידי גלישה לעמוד ערכות הלידה באתר Be, מילוי הטופס ובחירה בסניף שבו תרצי לאסוף את ערכת הלידה שלך. הערכה כוללת מבחר גדול של מוצרים מבית מותגים מובילים ואהובים, שידועים בתור הבחירות המועדפות על משפחות רבות. מאחלים לך בהצלחה ורגעי הנאה עם הבייבי! 

Categories: אימהות

0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן