כל מה שצריך לדעת על הבגד הנוח שהפך לקוד הלבוש של רובנו בשנה האחרונה

אם בעבר התשובה לשאלה מתי לובשים פיג'מה הייתה ברורה, כיום היא כבר ממש לא חד משמעית. הזברה הבינה שאין ביגוד נוח יותר מפיג'מה כבר בשיר הילדים הקלאסי, ואפשר לומר שמאז רבים הצטרפו אליה. בשנים האחרונות ההבנה הזו הולכת ותופסת תאוצה גם בקרב רשתות האופנה, שמקפידות יותר מתמיד לעצב דגמי פיג'מות שהם לא רק נוחים אלא גם יפים ואופנתיים. כאלה שאפשר לשבת איתם בסלון, לארח חברים ואפילו לצאת איתם מהבית.

בשנה החולפת, מאז פרוץ נגיף הקורונה והתרחבות מגמת העבודה מהבית, השאלה מתי לובשים פיג'מה הפכה כמעט ללא רלוונטית. יש  מי שפיג'מה הפכה ללבוש העיקרי שלו לאורך השבוע, ואלה שניהלו פגישות בזום אפילו מצאו את עצמם בפיג'מה בשיחות ועידה. כזו שנראית ייצוגית ומכבדת כמובן, ושקשה להבחין מרחוק שהיא מיועדת מלכתחילה לשינה.

פיג'מות
כל מה שאתם צריכים לדעת על פיג'מה

אבל רגע, איך אומרים פיג'מה בעברית?

למרות שהמילה פיג'מה משתלבת בטבעיות רבה בשפה, היא כמובן לא המילה שקבעה האקדמיה ללשון. אז איך אומרים פיג'מה בעברית? הצירוף המתאים במקרה הזה הוא "חליפת שינה". ובכל זאת, סביר להניח שרובנו עדיין נשתמש במילה המוכרת. 

אילו פיג'מות אופנתיות במיוחד השנה?

למרות שבעולם הפיג'מות אין טרנדים בולטים שמתחלפים במהירות כמו בשאר עולמות האופנה, עדיין אפשר לראות מגמות מעניינות שכדאי לשים אליהן לב. העיקרית מביניהן היא כמובן הסטים התואמים, שהחלו אצל ילדים ועברו במהירות גם אל קטגוריות הגברים והנשים. הפופולאריות של חולצה ומכנסיים תואמים שעליהם דמויות מצוירות וגיבורי על, הוכיחה שבכל הנוגע לפיג'מות – אפשר להתבגר מאוחר. 

מנגד, מגמה משמעותית נוספת בנוף היא זו שמבליטה את הכיוון הנגדי. כאן הכוונה לפיג'מות מכופתרות, עם חולצות בעלות צווארון שמקנה מראה רציני יותר. ולמרות זאת, על אף הלוק המחויט, גם הפיג'מות מהסוג השני הן נוחות להפליא. מה שאומר שמי שזקוק לנחיתה רכה מתמיד אל השגרה, יכול להתנחם בפיג'מה מכופתרת בימים של עבודה מהבית. אנחנו מתקשים להחליט, לכן רכשנו כמה מכל קטגוריה. 

פיג'מות
אז מהי בעצם פיג'מה?

0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן